SPINĀTU SĒKLAS

Sadaļas

Tiek uzskatīts, ka spināti ir cēlušies Senās Persijas impērijā, no kurienes tie izpletās cauri visai Eiropai, līdz 12. gadsimta beigām. Spināti ātri ieguva ļoti veselīga zaļuma reputāciju, pie kuras tie ir pieturējušies līdz pat mūsdienām. Un pelnīti. Spināti satur karotenoīdus, kas palīdz pret uztūkumu un samazina vēža veidošanās risku. Karotenoīdi ir arī īpaši vērtīgi acu veselības un redzes uzlabošanā. Spināti satur arī augstu dzelzs līmeni, kas to padara par iecienītu produktu veģitāriešu un grūtnieču vidū. Kvalitatīvus spinātus ir viegli atpazīt pēc to lapu krāsas, jo veselīgiem, pilnībā gataviem eksemplāriem ir jābūt ar tumši zaļām lapām. Nenogatojušos spinātus var atšķirt arī pēc garšas, tai esot vājākai un ar mazliet metālisku piegaršu. Gatavojot maltītes, spinātus ir labāk sautēt vai ēst svaigus, bet vajadzētu izvairīties no to vārīšanas ūdenī, lai tie saglabātu pēc iespējas vairāk vērtīgo uzturvielu. VeikalsDarzam.lv piedāvā lielu izvēli dažādu zaļumu un garšaugu sēklu par izdevīgām cenām, kas padarīs veselīgāku jūsu ēdienkarti.

Rādīt lapā
Kārtot pēc
Uzrāda 1 - 5 no 5 vienībām