IEPIRKŠANĀS INTERNETVEIKALĀ VEIKALSDARZAM.LV

Vai es varu iepirkties bez piereģistrēšanās?

Veikalsdarzam.lv var iepirkties arī tie, kas nav reģistrēti pircēji.

Kur griezties pēc palīdzības iepērkoties jūsu interneta veikalā?

Iepērkoties darbadienās 9-21 palīdzību variet saņemt zvanot mums uz +371 63 898 819 vai rakstot ziņu uz palidziba@veikalsdarzam.lv

Kā varu iepirkties jūsu internetveikalā?

Viss ir pavisam vienkārši! Jums jāielogojas savā profilā, jāizvēlas jums nepieciešamās preces un jāatlasa piegādes veids, jāsamaksā par pirkumu un mēs jūsu pasūtījumu piegādāsim 2-5 darbadienu laikā.

APMAKSA

Kā es varu samaksāt par pirkumu?

Uz doto brīdi par pirkumu variet samaksāt šādos veidos: maksājot kurjeram pie preču saņemšanas; caur internetbankām, ja lietojiet šādas bankas: Paysera vai PayPal.

Vai par precēm var norēķināties arī atrodoties ārzemēs?

Jā, jūs droši par pirkumiem varat norēķināties, izmantojot PayPal pakalpojumus.

Vai ir iespēja preces iegādāties uz uzņēmuma un par tām saņemt rēķinu?

Jā. Ja vēlaties preces iegādāties uz uzņēmuma vārda, tad reģistrācijas informācijā jānorāda visa nepieciešamā informācija vai ierakstot rekvizītus un citu nepieciešamo informāciju laukā ‚Piezīmes‘, veicot pirkumu kā nereģistrēts pietotājs.

PIEGĀDE

Kad es saņemšu savu pasūtījumu?

Piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētās piegādes metodes. Mēs piegādājam preces DPD un Omniva 2-6 darba dienu laikā.

Ko iesākt, ja kurjera piegādātā paciņa ir bojāta, vai drīkstu tādu saņemt?

Ja pie kurjera saņemšanas pamaniet, ka paciņa ir sabojāta, nekavējoties par to ziņojiet pašam kurjeram un palūdziet sagatavot pasūtījuma pavadzīmes kopiju, tad pārbaudiet preces, vai tās iekšā ir bojātas vai arī, ja tām viss ir kārtībā, droši variet saņemt pasūtījumu. Ja konstatējiet, ka preces ir bojātas, atdotiet pasūtījumu kurjeram un sazinieties ar mums uz palidziba@veikalsdarzam.lv . Pēc pasūtīto preču dokumenta parakstīšanas, bez ierunām tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts korekti.

AUGU PIKŠANA TIEŠSAISTĒ

Kāpēc pirkt augus internetā?

Pērkot augus internetveikalā veikalsdarzam.lv ir tā vērts, jo tos variet ērti un ātri izvēlēties, būsiet pirmais, kas uzzinās par jaunākajiem piedāvājumiem un atlaidēm, kā arī mūsu internetveikalā atradīsiet detalizētus un ļoti bagātīgus aprakstus par augu audzēšanu un kopšanu ar dažādiem ieteikumiem un padomiem.

Ko darīt ar augiem, kad tie ir saņemti?

Viss ir pavisam vienkārši! Uzreiz, kad saņemiet augus, tos nekavējoties ir jāizpako, jāpadzirda un jānoliek siltā, saulainā vietā maksimums 3 dienas, pirms tie tiek pārstādīti pastāvīgā augšanas vietā.

Es neesmu apmierināts ar internetveikalā iegādātajiem augiem, ko man iesākt?

Gadījumā, ja jums radušās kādas problēmas, vai kaut kas nav tā, kā cerējāt, sazinieties ar mums- mēs palīdzēsim jums šo situāciju atrisināt.

Vai ir jau par vēlu, lai iegādātos un stādītu augus?

Augus podiņos var stādīt visu sezonu.

PREČU ATGRIEŠANA UN ATMAKSA

Esmu saņēmis bojātas preces, kā man tās atgriezt?

Bojātās preces var atgriezt 14 dienu laikā, pirms esat sazinājies ar mums uz veikalsdarzam.lv vai telefoniski +371 63 898 819. Vairāk informācijas par preču atgriešanu lasiet sadaļā ‚Noteikumi‘.

Vai man tiks atgriezta nauda par bojātu produktu?

Veikalsdarzam.lv bojātās preces, kas iegādātas internetveikalā var vai nu aizstāt ar jaunu preci, vai arī veikt naudas kompensāciju. Vairāk informācijas par naudas atmaksu lasiet sadaļā ‚Noteikumi‘.

Saņēmu preces, kuras nepasūtīju, ko man darīt?

Ja esat saņēmuši preces, kuras netikāt pasūtījis, tad, lūdzu, nekavējoties kontaktējies ar mums palidziba@veikalsdarzam.lv vai pa telefonu +371 63 898 819 un izklāstiet mums savu situāciju.

JAUNUMI

Kāpēc pieteikties jaunumu saņemšanai?

Jūs regulāri savā e-pastā saņemsiet jaunāko informāciju par interneta veikalā izsludinātajām atlaidēm, īpašajiem piedāvājumiem. Tas ir ērti un saņemsiet visu svarīgāko inform āciju.

Kā abonēt jaunumu saņemšanu?

Vienkārši ievadiet savu e-pasta adresi zemāk esošajā lodziņā.